Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czym jeździcie?
Autor Wiadomość
pikpok Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 13
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #1
Czym jeździcie?
Czym jeździcie? Bo przecież nie każdy musi mieć SUVa (i patrząc na drogi można więc powiedzieć, że mało kto poSUVa się drogą).

Tu: Audi 80 B3 '91 r.
02-17-2012 04:45 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
andy889 Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 61
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #2
RE: Czym jeździcie?
Mam Passata 94, 2.0 silnik 115 koni, z gazem. Smiga jak ta lala! Duży uśmiech

Czas, czas goni nas... Copywriting i pisanie tekstów. Meble wyprzedaże.
02-17-2012 08:57 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Sławek Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 62
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #3
RE: Czym jeździcie?
BMW 328 E36, 1996 rok, 2.8l, 193 konie. Ostatnio coś zaczyna szwankować, ale mam nadzieję, że jeszcze nim pojeżdżę dopóki nie nazbieram na BMW X3, które mi się marzy. Ogólnie jestem zwolennikiem BMW. To już moje drugie i na pewno nie ostatnie, jestem bardzo zadowolony.

Diabeł Sławo! Projektowanie logo i basta. tanie długopisy reklamowe czekają. Diabeł
02-17-2012 10:38 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
andy889 Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 61
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #4
RE: Czym jeździcie?
(02-17-2012 10:38 PM)Sławek napisał(a):  BMW 328 E36, 1996 rok, 2.8l, 193 konie.

kombi, kupe, czy kabrio? Fajnie by bylo sie z otwartym dachem na stojaka przejechac Duży uśmiech Muchy w zembach heheheeh. Duży uśmiech

Czas, czas goni nas... Copywriting i pisanie tekstów. Meble wyprzedaże.
02-18-2012 12:11 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Sławek Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 62
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #5
RE: Czym jeździcie?
"kupe", heheh. Mnie się cabriolety nie podobają w ogóle, chyba żadne. Jakieś to takie...

Diabeł Sławo! Projektowanie logo i basta. tanie długopisy reklamowe czekają. Diabeł
02-18-2012 01:25 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
kolorowy Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 42
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #6
RE: Czym jeździcie?
ja mam forda mondeo II, uwielbiam to auto. jest piękne! ładniejsze niż moja kobieta, haha.

samochód jest jak facet i korepetycje - chwila nieuwagi i już pod nim leżysz jak tani węgiel
02-18-2012 01:57 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Sławek Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 62
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #7
RE: Czym jeździcie?
Uuuuuu uważaj, bo jak dziewuszka zobaczy co wypisujesz na forach, to będziesz mieć piekło w domu Oczko Żaden samochód kobiety nie zastąpi, więc trzeba swoją miłość dzielić pomiędzy nimi po równo, albo kobiecie trochę więcej niż samochodowi!

Diabeł Sławo! Projektowanie logo i basta. tanie długopisy reklamowe czekają. Diabeł
02-18-2012 02:02 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
wojtek92 Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 65
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #8
RE: Czym jeździcie?
No ja niestety obecnie niczym nie jeżdżę bom jeszcze za młody jak to mówią haha Duży uśmiech Ale jak tylko zrobie prawko to będę jezdził samochodem ojca:

[Obrazek: 1288302073_132840931_1-Zdjecia--PILNIE-A...302073.jpg]

Bardzo przestronny i wygodny, dobrze sie nim jezdzi.

Blaugrana al vent, un crit valent
Oferta monitoring pozycji dla wszystkich zapewnia: Pozycjonowanie stron Katowice i okolice
tenim un nom, el sap tothom:
Barça , Barça, Baaarça.!
02-18-2012 10:11 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
ganja4life Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 37
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #9
RE: Czym jeździcie?
Jesteś rocznik 92 a jesteś niby za młody na prawko? Chyba ci o czyms nie powiedzieli człowieku Język
Ja mam obecnie passata. Bardzo dobre auto, prowadzi się gladko, nie ma żadnych dziwnych zachowań... nie jest to suv jak by sie chciało ale to może za parę lat.

Bless.

...Lubię kiedy meble biurowe warszawa się Zieleni
Lubię jak się Piwo Pieni... Poleca: wiklina producent - kosze, meble ogrodowe.
02-18-2012 10:37 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
andy889 Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 61
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #10
RE: Czym jeździcie?
Pasatowiec jak i ja! witaj chlopie!

Coz wy tak porownujecie te auta do kobiet? Sa pewne roznice! na przyklad o ile na pewno kocham moja niunie bardziej niz moje auto (bo to facet hehe), to na pewno na to auto wydaje wiecej pieniedzy niz na kobiete Duży uśmiech. Tuning sam sie nie zrobi. No i sie psuja pod maska rozne rzeczy, to tam tego MNOSTWO jest. Kiedys myslalem ze tam tylko silnik siedzi hehe.

Czas, czas goni nas... Copywriting i pisanie tekstów. Meble wyprzedaże.
02-19-2012 11:16 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Polecamy:

Kontakt | Forum SUV | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS