Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dlaczego SUV?
Autor Wiadomość
pikpok Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 13
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #1
Dlaczego SUV?
Zapraszam do dyskusji na temat "Dlaczego mam/kupię SUVa?" Czy przemawia komfort jazdy? Chęć spoglądania na innych kierowców z góry Oczko ?

A może w ogóle nie widzicie potrzeby kupowania tak dużych aut?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-17-2012 05:20 PM przez pikpok.)
02-17-2012 04:40 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
andy889 Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 61
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #2
RE: Dlaczego SUV?
Duze auta sa zaje... hmmm fajne. Wlaczasz wycieraczki i rozpychasz nimi pandy i inne dziadostwa co jada 4 9,50, bron boze 51.......... :/

Ktos ma male auto to ma male inne rzeczy Duży uśmiech.
Ja jezdzie dluuuuuuugim passatem.

Czas, czas goni nas... Copywriting i pisanie tekstów. Meble wyprzedaże.
02-17-2012 08:47 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Sławek Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 62
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #3
RE: Dlaczego SUV?
(02-17-2012 08:47 PM)andy889 napisał(a):  Wlaczasz wycieraczki i rozpychasz nimi pandy i inne dziadostwa co jada 4 9,50, bron boze 51.......... :/
Hahahaha, dobre przyrównanie. Mnie się SUVy podobały w sumie od momentu kiedy pierwszy raz zobaczyłem takie cudeńko w jakimś filmie; zafascynowało mnie to z miejsca. Po co mieć mały samochód, jak można mieć duży Duży uśmiech

Diabeł Sławo! Projektowanie logo i basta. tanie długopisy reklamowe czekają. Diabeł
02-17-2012 10:06 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
andy889 Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 61
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #4
RE: Dlaczego SUV?
(02-17-2012 10:06 PM)Sławek napisał(a):  
(02-17-2012 08:47 PM)andy889 napisał(a):  Wlaczasz wycieraczki i rozpychasz nimi pandy i inne dziadostwa co jada 4 9,50, bron boze 51.......... :/
Hahahaha, dobre przyrównanie.

No wiadomka Duży uśmiech.

Cytat:Po co mieć mały samochód, jak można mieć duży Duży uśmiech

No i to bedzie moje haslo zyciowe.
Tak samo z silnikiem, domem i cyckami dziewczyny hehehe Duży uśmiech

Czas, czas goni nas... Copywriting i pisanie tekstów. Meble wyprzedaże.
02-18-2012 11:40 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
wojtek92 Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 65
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #5
RE: Dlaczego SUV?
Haha to prawda Duży uśmiech

Duze jest piękne więc i samochód powinien być wielki i wzbudzać respekt. Jak wyjedziesz takim na ulice to nikt ci drogi nie zajedzie bo sie bedzie bał. I wiadomo samopoczucie sie polepsza, jechać w takim olbrzymie to sama przyjemność.

Blaugrana al vent, un crit valent
Oferta monitoring pozycji dla wszystkich zapewnia: Pozycjonowanie stron Katowice i okolice
tenim un nom, el sap tothom:
Barça , Barça, Baaarça.!
02-18-2012 09:33 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
andy889 Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 61
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #6
RE: Dlaczego SUV?
(02-18-2012 09:33 PM)wojtek92 napisał(a):  jechać w takim olbrzymie to sama przyjemność.
Tez mi moja tak mowi hehehehehehe Duży uśmiech.
I masz racje - tez swoim passatem, ktory dlugi jest, ale wysoki to wogole, boje sie nim wjechac przed takie poSUVadlo wielkie. Bo to jednak chyba taki naturalny odruch jest.

Czas, czas goni nas... Copywriting i pisanie tekstów. Meble wyprzedaże.
02-19-2012 10:46 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Ranak Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 42
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #7
RE: Dlaczego SUV?
Komfort jazdy + przyjemność prowadzenia takiej dziecinki + respekt u innych kierowców, hehehe Duży uśmiech

Sprzedaje: tani opał dla firm i osób prywatnych. Po godzinach http://www.urlopka.pl na wakacje i weekend.
02-23-2012 04:12 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
andy889 Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 61
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #8
RE: Dlaczego SUV?
Respekt czesto polaczona z olbrzymia jak to auto zazdroscia. Ludzie nie lubia jak ci sie uklada i tyle. Ten typ tak ma.

Czas, czas goni nas... Copywriting i pisanie tekstów. Meble wyprzedaże.
02-23-2012 04:55 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Ranak Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 42
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #9
RE: Dlaczego SUV?
Wiadomo, że polaczki lubią zazdrościć, jak sobie sąsiad nowy samochód kupi to zaraz wszyscy obgadują, że na pewno ukradł, bo przecież niemożliwe, żeby uczciwie zapracował, ehhh. Nic na to nie poradzimy, trzeba przejść nad tym do porządku dziennego i cieszyć się swoim szczęściem Duży uśmiech

Sprzedaje: tani opał dla firm i osób prywatnych. Po godzinach http://www.urlopka.pl na wakacje i weekend.
02-24-2012 12:04 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
wojtek92 Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 65
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #10
RE: Dlaczego SUV?
Nie no hehe, ja też zazdroszczę jak widzę takiego za*ebistego suva na ulicy. Wiadomo że to nieładnie ale co zrobić Duży uśmiech Troche pozazdrościć można nie ma w tym nic złego, ale o kradzież nikogo nie posądzam, chyba że tych co bmw jeżdzą hehee żartuje Duży uśmiech

Blaugrana al vent, un crit valent
Oferta monitoring pozycji dla wszystkich zapewnia: Pozycjonowanie stron Katowice i okolice
tenim un nom, el sap tothom:
Barça , Barça, Baaarça.!
02-24-2012 08:16 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
Polecamy:

Kontakt | Forum SUV | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS