Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Twoj pierwszy samochód
Autor Wiadomość
Sławek Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 62
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #1
Twoj pierwszy samochód
Ciekaw jestem, czym jeździliście na samym początku, tuż po odebraniu prawka (albo tuż przed, hehe). Moim pierwszym samochodem było BMW 316, 1.6, 1986 rocznik. Jeździłem nim półtora roku, ale w końcu wymieniłem na coś nowszego. Teraz jeżdżę dopiero drugim autkiem w swojej historii.

No i jeszcze za łebka rozbijaliśmy się fioletowo-różowym malaczem z kumplami, ale to był zakup wspólny i nie liczę tego jako swojego pierwszego wozu. To raczej do zabawy było.

Diabeł Sławo! Projektowanie logo i basta. tanie długopisy reklamowe czekają. Diabeł
02-18-2012 10:09 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
andy889 Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 61
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #2
RE: Twoj pierwszy samochód
Kazdy kiedys jezdzil malaczem. To bylo moje pierwsze auto. Maluch 126p w kolorze niebieskim. lakier juz byl tak stary ze wygladal jak półmat heheh. Rozdupilismy go z kumplami podczas jazdy po takim miejscu dla rozladunku tirów. Przegielismy z gazem hehe w maluchu nie do pomyslenia Duży uśmiech

Czas, czas goni nas... Copywriting i pisanie tekstów. Meble wyprzedaże.
02-19-2012 11:13 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
ganja4life Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 37
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #3
RE: Twoj pierwszy samochód
Łada Samara 2109... haha to było auto, kupione za jakieś marne grosze od znajomego znajomych... powiem tak, najważniejsze że jechała Duży uśmiech Co chwila trza było z kopa startować ale do pierwszych wycieczek było jak znalazł. Ale potem w końcu przestało być opłacalne i zmieniłem na nissana almere... ale to juz inna historia hehe

...Lubię kiedy meble biurowe warszawa się Zieleni
Lubię jak się Piwo Pieni... Poleca: wiklina producent - kosze, meble ogrodowe.
02-19-2012 06:52 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
kolorowy Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 42
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #4
RE: Twoj pierwszy samochód
mój to daewoo matiz... auto straszne, ale sentyment pozostał. wściekły czerwony kolor, masakra. kupiłem go z komisu, z czasem stwierdzam, że wydałem kupe kasy w błoto...

samochód jest jak facet i korepetycje - chwila nieuwagi i już pod nim leżysz jak tani węgiel
02-19-2012 09:08 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
ganja4life Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 37
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #5
RE: Twoj pierwszy samochód
O kurde, nie zazdroszcze. Matizy to okropne auta, nie dość że brzydkie to tak totalnie niebezpieczne dla kierówców. Ja bym się bał czyms takim jezdzić szczerze mówiąc.

...Lubię kiedy meble biurowe warszawa się Zieleni
Lubię jak się Piwo Pieni... Poleca: wiklina producent - kosze, meble ogrodowe.
02-20-2012 11:20 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Sławek Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 62
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #6
RE: Twoj pierwszy samochód
Strefa zgniotu na tylnym siedzeniu, hehe. Większym samochodem (czy choćby dłuższym) to i bezpieczeństwo od razu wzrasta. Ale tak narzekamy na małe matizy i inne dziadostwo, a kiedyś wszyscy jeździli maluchami Szczęśliwy

Diabeł Sławo! Projektowanie logo i basta. tanie długopisy reklamowe czekają. Diabeł
02-21-2012 05:53 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
kolorowy Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 42
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #7
RE: Twoj pierwszy samochód
(02-20-2012 11:20 PM)ganja4life napisał(a):  O kurde, nie zazdroszcze. Matizy to okropne auta, nie dość że brzydkie to tak totalnie niebezpieczne dla kierówców. Ja bym się bał czyms takim jezdzić szczerze mówiąc.

bałem się, bałem. to takie pudełko od zapałek, masakra.
taka głupota, nie wiem czemu akurat padło na niego ;/ teraz nie potrafię wytłumaczyć swojej decyzji... ;x

samochód jest jak facet i korepetycje - chwila nieuwagi i już pod nim leżysz jak tani węgiel
02-22-2012 11:08 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Ranak Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 42
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #8
RE: Twoj pierwszy samochód
Pierwszym moim autkiem był Mercedes W123, taki kochany staroć. Później wymieniłem go na Golfa dwójkę którym jeżdżę do teraz.

Sprzedaje: tani opał dla firm i osób prywatnych. Po godzinach http://www.urlopka.pl na wakacje i weekend.
02-23-2012 04:39 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
andy889 Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 61
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #9
RE: Twoj pierwszy samochód
Daewoo matiz, pogrzeb gratis. hehe
Kolega pozyczyl od matki i sie tym autem... przewrocil Duży uśmiech tak na bok.

Kurde, ale luksus, Merol w123 na pierwsze auto... pozdro600

Czas, czas goni nas... Copywriting i pisanie tekstów. Meble wyprzedaże.
02-23-2012 05:11 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
wojtek92 Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 65
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #10
RE: Twoj pierwszy samochód
Wow, taki merc to szacunek haha, kiedys to było coś przecież. Ja bym i teraz takiego chciał mieć, jakby się go troche odpicowało to i by wyglądał na dzisiejsze czasy a i sporo bajerów by sie zmiesciło przecież te stare merce to takie wielkie kolumbryny.

Blaugrana al vent, un crit valent
Oferta monitoring pozycji dla wszystkich zapewnia: Pozycjonowanie stron Katowice i okolice
tenim un nom, el sap tothom:
Barça , Barça, Baaarça.!
02-24-2012 06:56 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Polecamy:

Kontakt | Forum SUV | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS