Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SUV offroad
Autor Wiadomość
Sławek Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 62
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #1
SUV offroad
Moża ktoś zna jakieś ciekawe filmiki z offroadami? Bo ja przyznam same jakieś nudne na youtube widziałem, nic szczególnego. Fajnie by było jakby ktoś się podzielił linkami z czymś ciekawszym niż przejeżdżanie przez kałużę.

Diabeł Sławo! Projektowanie logo i basta. tanie długopisy reklamowe czekają. Diabeł
02-17-2012 10:55 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
andy889 Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 61
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #2
RE: SUV offroad
http://www.youtube.com/watch?v=f3HQd8M1C4o Duży uśmiech
Wyglada jak w dobrym filmie

Czas, czas goni nas... Copywriting i pisanie tekstów. Meble wyprzedaże.
02-18-2012 12:03 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
wojtek92 Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 65
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #3
RE: SUV offroad
http://www.youtube.com/watch?v=l9S7fcMhH...ure=fvwrel

To jest najlepszy offroad suv na świecie Duży uśmiech Chciałbym wiedzieć gdzie kupić takie cacko, choć zapewne na ulice z tym bym nie wyjechał Duży uśmiech Policja nie byłaby zadowolona.

Blaugrana al vent, un crit valent
Oferta monitoring pozycji dla wszystkich zapewnia: Pozycjonowanie stron Katowice i okolice
tenim un nom, el sap tothom:
Barça , Barça, Baaarça.!
02-18-2012 09:45 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
andy889 Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 61
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #4
RE: SUV offroad
Jak zobaczylem ten "czolg" to od razu mi sie skojarzylo jak kiedys w RealityTV byla historia z USA czy gdziestam zagranica, jak ktos zbudowal swoj czolg, obudowany w cholere i rozwalil pol miasta. Pewnie rozwalilby drugie pol, ale ugrzazl w gruzach czy cos.
Tak poza tematem troszke hehe.

Czas, czas goni nas... Copywriting i pisanie tekstów. Meble wyprzedaże.
02-19-2012 11:00 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
ganja4life Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 37
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #5
RE: SUV offroad
Haha, ktos musiał sie nieźle najarać żeby coś takiego zbudowaćDuży uśmiech


http://www.youtube.com/watch?v=SgJJjpkC-dM&feature=fvst

To jest piękny offroad, piękne krajobrazy jak to mówią. Widać że chłopaki i dziewczyny nie poszli na łatwiznę i trasa jest wymagająca. No i jest jeep, mój wymarzony. Widać jak sobie dobrze radzi hehe.

...Lubię kiedy meble biurowe warszawa się Zieleni
Lubię jak się Piwo Pieni... Poleca: wiklina producent - kosze, meble ogrodowe.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-19-2012 06:52 PM przez ganja4life.)
02-19-2012 06:48 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
wojtek92 Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 65
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #6
RE: SUV offroad
Nie no rzeczywiście fachowy offroadzik ganja zapodał hehe. W taką trasę to bym z całego serca chcial sie wybrać, moze kiedys się uda, ganja nie masz tam jakiegoś wolnego miejsca na tą wycieczkę co planujesz? Duży uśmiech

Blaugrana al vent, un crit valent
Oferta monitoring pozycji dla wszystkich zapewnia: Pozycjonowanie stron Katowice i okolice
tenim un nom, el sap tothom:
Barça , Barça, Baaarça.!
02-19-2012 07:45 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
ganja4life Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 37
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #7
RE: SUV offroad
Nie...

...Lubię kiedy meble biurowe warszawa się Zieleni
Lubię jak się Piwo Pieni... Poleca: wiklina producent - kosze, meble ogrodowe.
02-19-2012 08:00 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
befsztyk Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 39
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #8
RE: SUV offroad
http://www.youtube.com/watch?v=q8Ia6ZWcKHw

Niezła gierka Duży uśmiech

"Bo jestem taki, zimny drań" jak szkoła żeglarstwa w zimną noc. Cyklop
02-27-2012 03:30 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
SkeletonBon Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 8
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #9
RE: SUV offroad
Ano, gra fajna. Grałem, polecam Duży uśmiech

"Księgi bywają groźne. Nie wolno ich bezkarnie otwierać"
02-27-2012 03:49 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
befsztyk Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 39
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 0
Post: #10
RE: SUV offroad
http://www.youtube.com/watch?v=mqKpiID0GOs

Ta pani mogłaby być moją matką xD Widać, że kobitka ma frajdę. Szkoda, że takich kobiet jest tyle, co kot napłakał.. Praktycznie brak.

"Bo jestem taki, zimny drań" jak szkoła żeglarstwa w zimną noc. Cyklop
02-27-2012 06:46 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Polecamy:

Kontakt | Forum SUV | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS